Kiwilicious85

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Sandra - 17 juni 2015 17:15

Hallojsan!   

 

Har inte hänt så värst mkt sen senast. Har känt mig sjukt trött och har aldrig nån energi och ork för något.

Börjar bli rätt trött på att må så här nu. I morgon blir det till läkaren och kolla upp vad det kan bero på.

Men i dag (trots det kändes väldigt motigt) så tvingade jag mig ändå iväg till en föreläsning på Framsteget - Jobb Borås. De har det varje onsdag.

Det brukar handla om allt möjligt: Vikten av att ha körkort, Företag, Att vara säljande, att skaffa sig ett yrke eller utbildning (olika förskolor brukar komma och föreläsa tex), att ta sig ur motgångar man går i genom i livet osv...

De tycker jag är så intressanta och man lär sig alltid något nytt.

 

 

 

Nu är man hemma och tänkte koppla av lite framör datorn med lite Farmville2.    Sen börja på maten, diska lite och sen lägga mig och vila en stund. Hjärtat (är vad jag kallar min man för   ) kommer hem sen från jobbet vid 01 och det blir att vi lägger oss vid 02-03. Sen måste jag upp vid 06 i morgon och gå på praktiken - drf det är nog bäst att jag vilar i några timmar sen. Jag praktiserar på en dagligverksamhet som heter - Zäntrum, där man syr, broderar osv. Gått där i snart 2 månader nu och trivs så bra. Alla där är så himla trevliga och jag fick en ny hobby - älskar att brodera.    Hade jag aldrig trott att jag skulle göra. Haha! Alltid tyckt det ser så tråkigt ut. Men det är ganska rogivande och roligt. Hihi. Ska bli kul också att få börla lära sig att sy på maskin. Jag brukar ha mina tider där på eftermiddagen, så då har det gått bra att lägga mig samtidigt som Hjärtat vid 03, för behöver inte upp förrän 10-11, han kliver också upp den tiden. Men nu har dom stängt på eftermidaggen i morgon, så alla får komma på förmiddagem, lär va i zombie mode.    Men det kommer bjudas på midsommar mat iaf, trevligt.   

 

Ja, detta får la räcka för idag.

Hörs mer senare.

  

 

Sandra


A.k.a Kiwi. 30 år. Gift! Bloggen innehåller min viktnedgångsresa, min vardag, mkt om mina djur, fest & vänner & mina tankar om allt och inget...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Instagram

Följ mig på instagram   

mrs_arkstrand

Musik

Favorit låt just nu:

Snow Patrol - Chasing Cars.

Kan inte få nog av den. Så fin och sorglig. Den har spelats några gånger på Grey's Anatomy.

 

https://www.youtube.com/watch?v=GemKqzILV4w

 

 

Serier

Favorit serie just nu:

Måste tyvärr säga att det är Stargate Universe. Har aldrig gillat Atlantis men det som fick mig att bli nyfken på Universe är att Robert Carlyle är med från Once Upon A Time och jag tycker han är så bra.

 

  Anledningen jag sa tyvärr, är för att det är bara EN säsong!    Men skulle fortfarande rekommendera den, den är bara så bra och spännande.

 

 

Det jag kollar på nu är:

Serien på Netflix - Sense8. Oj oj, vilken serie. Mycket annourlunda och väldigt inressant. Plus ögongodisen, Brian J Smith, som spelar Lt Mathew ScottStargate Universe är också med på den.     

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards