Kiwilicious85

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Sandra - 18 juni 2015 19:12

Hej hej!

 

Brukar alltid vara trevligt på praktiken men det var lite extra trevligare idag :)

Eftersom jag fick gå dit idag på förmidaggen (när mina tider är på eftermiddagen egentligen) så fick jag träffa lite nytt folk där, dom som brukar gå där på förmiddagarna. Ett av dom var en go tjej som man pratade mkt med. Fick mig att önska att jag kunde jobba ihop med henne men är fullt där på förmiddagarna och dom behöver fler som går på eftermidaggen. Synd.

 

Det firades lite midsommar i förskott så ist för att brodera så fick man hjälpa till att fixa med sommartårtan, vilket blev jätte god.

 

Här är recpetet: http://www.recept.nu/var-kokbok/sara-begner/basta-sommartartan-med-marang/

Men vi hade jordgubbar ovanför och banan i mitten. Men kan ju göra som man känner för. :)

 

 

I morgon blir det ytterligare midsommarfirande med vännerna. :D

 

Kommer in och skriver mer efter midsommar så vill då passa på att önska er alla en:

 

 

 

 

Av Sandra - 18 juni 2015 02:18

Denna inlägg är en liten hyllning till min käraste mamma och älsakde mormor som är änlgar i himlem.   

 

 

 

 

 

   

       

     

      

Sandra


A.k.a Kiwi. 30 år. Gift! Bloggen innehåller min viktnedgångsresa, min vardag, mkt om mina djur, fest & vänner & mina tankar om allt och inget...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Instagram

Följ mig på instagram   

mrs_arkstrand

Musik

Favorit låt just nu:

Snow Patrol - Chasing Cars.

Kan inte få nog av den. Så fin och sorglig. Den har spelats några gånger på Grey's Anatomy.

 

https://www.youtube.com/watch?v=GemKqzILV4w

 

 

Serier

Favorit serie just nu:

Måste tyvärr säga att det är Stargate Universe. Har aldrig gillat Atlantis men det som fick mig att bli nyfken på Universe är att Robert Carlyle är med från Once Upon A Time och jag tycker han är så bra.

 

  Anledningen jag sa tyvärr, är för att det är bara EN säsong!    Men skulle fortfarande rekommendera den, den är bara så bra och spännande.

 

 

Det jag kollar på nu är:

Serien på Netflix - Sense8. Oj oj, vilken serie. Mycket annourlunda och väldigt inressant. Plus ögongodisen, Brian J Smith, som spelar Lt Mathew ScottStargate Universe är också med på den.     

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards